سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

توسعه زیرساخت‌ها، مکمل توسعه نظام مهارتی در جوامع

مدیرکل کار و آموزش فنی و حرفه‌ای اقلیم کردستان عراق توسعه نظام مهارتی جمهوری اسلامی ایران، توسعه زیرساخت‌ها به ویژه توسعه فضای آموزشی را مکمل توسعه نظام مهارتی در جوامع ارزیابی کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه و به نقل از سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی، هیئت نمایندگی کار و آموزش فنی و حرفه‌ای اقلیم کردستان عراق از پروژه دو منظوره مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پیرانشهر بازدید کرد.

نظمی موسی عثمان معاون مدیرکل کار و آموزش فنی و حرفه‌ای اقلیم کردستان عراق در این بازدید با اشاره به توسعه نظام مهارتی جمهوری اسلامی ایران، توسعه زیرساخت‌ها به ویژه توسعه فضای آموزشی را مکمل توسعه نظام مهارتی در جوامع ارزیابی کرد.

وی افزود: با توجه به عدم توسعه نظام مهارتی در عراق، به ویژه در اقلیم کردستان عراق و به تبع آن فضای آموزشی نیز توسعه چندانی نداشته است.

معاون مدیرکل کار و آموزش فنی و حرفه ای اقلیم کردستان عراق ادامه داد: در مدت بازدید هیئت اعزامی از اداره کل کار و آموزش فنی و حرفه‌ای اقلیم به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی ما شاهد توسعه نظام مهارتی و رشد روزافزون فضای آموزشی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی بوده‌ایم و مایلیم از تجربیات آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی هم در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و هم در زمینه توسعه فضای آموزشی بهره‌مند شویم./س

برچسب ها: توسعه ، فنی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.