سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرام مشتاقی خبر داد:

فرنگی کاران نیز حمایت مالی می شوند/هیچ فرقی میان آزاد و فرنگی نیست

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: برای حضور در مسابقات جاهنی 2013 بوداپست از سوی یک بانک خصوصی حمایت مالی خواهیم شد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پس از آنکه سرپرست وزرات ورزش به خانه کشتی آمد موضوع حمایت آزاد کاران از سوی یک بانک خصوصی را با وی مطرح کردیم که خوشبختانه با مساعدت ایشان قرار شد این حمایت از فرنگی کاران نیز صورت گیرد.

وی تصریح کرد: شخصاً با رئیس بانک مورد نظر صحبت کردم و قرار شد قبل از اعزام به مسابقات جهانی حمایت مالی صورت گیرد و مطمئن باشید این کار انجام خواهد شد.

مشتاقی با بیان این که با قدرت حق فرنگی کاران را خواهم گرفت گفت: هیچ فرقی میان آزاد وفرنگی نیست ما همه عضو یک خانواده هستیم و باور کنید رسول خلدم به عنوان مدیر تیم های ملی هر تلاشی را انجام می دهد برای همه ملی پوشان است و برای وی آزاد وفرنگی تفاوتی ندارد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خاطرنشان کرد: البته یک بانک دیگر هم از خود فدارسیون حمایت مالی را انجام داده است اما ما در مسابقات جهانی لباس های اسپانسری که از کشتی گیران حمایت کرده را بر تن خواهیم کرد./مح
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جهانی ، بوداپست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.