سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین مانور ولایت مقابل ورزشگاه شهید کاظهی منطقه 19

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 از برگزاری نخستین مانور ولایت مقابل ورزشگاه شهید کاظمی این منطقه خبر داد.

محمد باقر علیزاده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری نخستین مانور ولایت مقابل ورزشگاه شهید کاظمی منطقه 19 به منظور انسجام و هماهنگی اعضای ستاد مدیریت بحران در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه 19 قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مانور ولایت برای نخستین بار با همکاری سازمان های درون سازمانی و برون سازمانی روز چهارشنبه 20 شهریور سال 92 برگزار می شود.

علیزاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این مانور با حضور نیروهای درون سازمانی و برون سازمانی، همکاری و مشارکت نیروهای برون سازمان از جمله پلیس راهور، نیروی انتظامی اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، بهزیستی، مخابرات، ادارات گاز و برق، شهرداری منطقه 19 و مرکز 137 در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این مانور گفت: برگزاری مانور اطفای حریق و مانور اسکان اضطراری به منظور توانمند سازی و آمادگی هر چه بیشتر اعضای گروه های دوام، اعضای ستاد مدیریت بحران، کلیه نیروهای درون سازمانی و برون سازمانی و شهروندان در مقابله با بحران، سوانح، بلایا ، حوادث طبیعی و رخدادهای ناشی از آن، از اقدامات اجرایی این مانور است.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر ستادی مدیریت بحران منطقه 19 در برگزاری این مانور افزود: برپایی چادرهای اسکان اضطراری، انجام عملیات مقابله با آتش سوزی و انجام عملیات اطفای حریق، توزیع بروشورهای حاوی پیام های کوتاه ایمنی به منظور انسجام و هماهنگی اعضای مدیریت بحران، آماده سازی و آشنایی شهروندان با نحوه برپایی چادرهای اسکان اضطراری و چگونگی مقابله با رخدادهای طبیعی و حوادث ناشی از آن، از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در برگزاری این مانور است./ف

برچسب ها: شهردار ، کاظمی ، مانور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.