سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/در ایام دهه کرامت؛

سایت «کودکانه‌ رضوی» بارگذاری می شود

تولیدات سایت «کودکانه‌ رضوی» در ایام دهه‌ی کرامت رضوی بارگذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوي گفت: کودکان در حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) از برنامه‌ها و تفریحات خاصی برخورداند. در این‌باره علاوه بر دارالقرآن و نمایشگاه کبوترانه در ضلع غربی صحن جامع رضوی که زائران کوچک می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند، برای بهره‌مندی کودکانی که امکان حضور در حرم مطهر را ندارند نیز تدابیری اندیشیده است كه سایت کودکانه‌ی رضوی با هدف جذب کودکان به مسائل مذهبی و هم‌چنین اطلاع‌رسانی برنامه‌های آستان قدس رضوی در بخش کودکان طراحی شده است.

حسین یوسفی افزود: در این سایت که محصولات تولیدی آن ویژه‌ی کودکان در سنین مختلف است، بخش‌هایی مانند داستان، شعر، بازی، کلیپ، انمیشین، صدای شما، معرفی کتاب کودک، معرفی حرم مطهر در قالب‌هایی کودکانه، کاردستی و نامه‌ای به امام رضا(ع) برای کودکان علاقه‌مند طراحی شده است.

یوسفی ادامه داد: بارگذاری حدود 25 محصول جدید شامل داستان، شعر، بازی، بریم حرم و کتاب با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از فعالیت‌های ویژه این سایت در این ایام است.

وی در تشریح فعالیت‌های جانبی و تکمیلی دیگر این سایت بیان کرد: تولید خبر نامه، تهیه‌ی روزنامه‌‌ دیواری و چاپ پازل با موضوع ولادت امام رضا(ع) از فعالیت‌های دیگري كه پيش‌بيني شده است.

یوسفی با بیان این‌که سایت کودکانه‌رضوی به آدرس kodakane.aqr.ir در دهه‌ی کرامت سال جاری با گرافیکی جدید و مناسب‌تر رونمایی خواهد شد، اضافه کرد: با این تغییر فرم در سایت، ساختار جدیدی از تولیدات از جمله تلاوت قرآن توسط نوجوانان و کودکان، دانستنی‌های قرآنی و معرفی حرم به زبان کودکانه در قالب «آیا می‌دانید» برای کودکان علاقه‌مند در دستور کار قرار می گیرد. /f

برچسب ها: بارگذاری ، سایت ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
بستنی
۲۰:۴۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
کاش اینجا اینطوری بود