سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با طرح استقبال از مهر؛

پاکسازی معابر اصلی منطقه 18

مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18 از پاکسازی معابر اصلی این منطقه خبر داد.

پور راستگو در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی دارس و آغاز سال تحصیلی جدید معابر اصلی منطقه 18 پاکسازی خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح جداره های بد منظر معابر منتهی به مدارس منطقه 18 به منظور رفاه حال دانش آموزان با مواد پوشاننده پاکسازی خواهد شد.

پورراستگو با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: پاکسازی معابر اصلی منطقه 18 از جمله جداره های بد منظر معابر منتهی به مدارس سطح منطقه با آماده باش اکیپ های اجرایی زیباسازی در دست اجرا است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18 در این طرح گفت: اکران شعار اسلامی و پیام های آموزشی بر روی جداره های محوطه مدارس، پاکسازی 2 هزار متر مربع از جداره های بد منظر شهری با مواد پوشاننده از اقدامات اجرایی اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18 در این طرح است.

پورراستگو در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: اجرای هزار و 200 متر مربع نقاشی دیواری، رنگ آمیزی 250 متر مربع، رنگ آمیزی و شستشوی تابلوهای مدارس منطقه 18، شستشو و پاکسازی جداره های مدارس، شستشوی مبلمان شهری و مبلمان در محیط مدارس از اقدامات دیگر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18 در این طرح است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.