سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوليازاده:

امتیاز را به ما ندادند تا زمزم گیتی پسند دوم شود

مدیرعامل تيم فوتسال پرسپولیس مشهد گفت: اصفهانی‌ها امتیاز تیم را علیرغم توافقات نهایی با ما، به زمزم واگذار کردند تا از وجود یک تیم اصفهانی دیگر سود ببرند.

محمد اولیازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اظهارات طاهری، مدیر عامل گیتی پسند باید بگویم من صحبتهای افضل سرمربی سابق گیتی پسند را تایید می‌کنم که مسئولان این تیم در تاریخ 22 مرداد از نقاط مختلف کشور تماس های مکرری با ما گرفتند و از ما خواستند که امتیاز این تیم را بخریم ما قبول کردیم، قرارداد تنظیم کرده و بیانیه دادیم و همه چیز نهایی شد و قرار شد امتیاز این تیم را طی چند فقره چک به پرسپولیس مشهد واگذار کنند.

مدیرعامل تیم فوتسال پرسپولیس مشهد ادامه داد: تنها چهار روز شرایط عادی بود و آنها جواب ما را می دادند ما در این مدت خواستار خرید حسین طیبی و مهدی جاوید شدیم و با طیبی به توافق نهایی هم رسیدیم اما رضا لک، سرمربی گیتی پسند با این انتقال مخالفت کرد و مسئولان اصفهانی یک طرفه قراردادشان را با ما فسخ کردند و حتی منکر این شدند که با ما قرارداد دارند اما من حاضرم برای اثبات حرفهایم تصویر این قرارداد را منتشر کنم.

وي اظهار داشت: ما برای خود به دنبال رقیب نیستیم اما وقتی می‌بینیم اصفهانی‌ها حسسین طیبی را که با ما قرار داد دارند را به یک تیم روسی می‌فروشند نمی‌توانیم سکوت کنیم، تنها به دليل اينکه خواهان پيشرفت حسين طيبي و افتخارآفريني هايش براي مشهدي ها هستيم، شکايت نکرديم در غير اين صورت روش ديگري را براي مقابله با اين باشگاه اصفهاني برمي گزيديم.

اولیازاده در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان گیتی پسند نوین جواب تلفن های ما را ندادند زیرا به نفعشان بود این امتیاز در اصفهان بماند، آنها برای موفقیت در لیگ به یک شبه گیتی پسند نیاز داشتند و حالا خیالشان راحت است.

مديرعامل تيم فوتسال پرسپوليس مشهد گفت: من قصد صحبت کردن علیه مسئولان گیتی پسند را نداشتم زیرا آنها با رفتارشان ثابت کردند ارزش مصاحبه هم ندارند اما صحبتهای مسئولان این باشگاه طاقتم را تمام کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.