سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکار در اولین بازدید خود از سازمان محیط زیست خبر داد:

تدوین برنامه صد روزه برای حل مشکلات محیط زیست/ اولین گزارش را از معاونت توسعه و پشتیبانی مجلس می خواهم

رئیس جدید سازمان محیط زیست گفت: برای حل مشکلات محیط زیست یک برنامه کوتاه مدت 100 روزه داریم همچنین یک برنامه بلند مدت نیز که به موقع خود ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابتکار در اولین بازدید خود صبح امروز از سازمان محیط زیست با تشکر از همه مسئولانی که در این مدت در سازمان تلاش کرده اند ، گفت: امیدواریم که عصر نوینی از تحول در برنامه ها و رویکردها پیش رو داشته باشیم ، برای ما اصل نگاه دانش بنیان، پاک دستی و توجه جدی به برنامه ها و رویکرد دولت تدبیر و امید و ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی است.

وی ادامه داد: رفع معضلات محیط زیست که دشواری های فراوانی را برای مردم ایجاد کرده برای سازمان که یک دستگاه مطلوب است برنامه هایی را پیش رو داریم اعم از برنامه های کوتاه مدت 100 روزه و برنامه بلند مدت نیز مشخص شده که در زمان خود اجرا می شود.

ابتکار اولین کار را درخواست گزارش کار از تمامی مدیران و معاونان عنوان کرد و اظهار داشت: در وهله اول از تمامی مسئولان گزارش کار می خواهم و از اولین گزارش کار را نیز از معاونت توسعه و پشتیبانی مجلس می خواهم و در مراحل بعدی تمامی مدیران باید گزارش کار ارائه دهند.

رئیس جدید سازمان محیط زیست خاطر نشان کرد: توانمندسازی و اصلاحاتی باید انجام شود تا به عنوان یک دستگاه قوی در راستای سیاست های دولت یازدهم پیش رویم.

بنابراین گزارش، محمدی زاده رئیس سابق محیط زیست گفت: اگر چه سازمان کمی با تاخیر تعیین تکلیف شد اما امروز شاهد بودیم که خانم ابتکار بدون فوت وقت در اولین ساعات اداری برای بازدید به سازمان آمده بودند.

وی ادامه داد: ایشان به عنوان یک چهره قدیمی مجدداً به خانه خودشان برگشتند امیدواریم با تمام ظرفیت کشور و ظرفیت مردم در تدوین منویات نظام جمهوری اسلامی در بخش محیط زیست موفق باشند./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.