سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در اردبیل

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ماه آینده تیم ملی تکواندوی کشورمان در اردبیل اردوی آماده‌سازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید محمد پولادگر دیروز در نشست با جمعی از فعالان رشته تکواندو در اردبیل اظهار داشت: تیم ملی تکواندو در نیمه اول مهر ماه در اردبیل اردوی آماده‌سازی برپا می‌کند.

وی گفت: برپایی این اردو با توجه به شرایط اقلیمی استان اردبیل می‌تواند علاوه بر آمادگی بیشتر ملی‌پوشان موجب رشد و ارتقا تکواندوکاران مستعد استان اردبیل را فراهم کند.

پولادگر خاطر نشان کرد: عرصه ورزش پاسخگوترین مدیریت کشور را دارد و حضور مداوم و فعال ورزش در بخش‌های مختلف رسانه‌ها کار در این عرصه را سخت‌تر می‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین افزود: تکواندو ایران امروز در جهان دارای سبک و کلاس فنی خاص و منحصر به فرد است و این امر مدیون تکرار و تداوم قهرمانی‌های فرزندان متعهد این مرز و بوم در عرصه‌های جهانی است.

وی بیان کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی اخیر تیم ملی با چهره‌های جوان در عرصه جهانی به دنیا ثابت کرد که تکواندوی ایران دارای پشتوانه و استعدادهای درخشان است

پولادگر ادامه داد: فیزیک بدنی، استعدادها و شرایط جغرافیایی از امتیازاتی است که تکواندوکاران استان اردبیل از آن برخوردارند و برنامه‌ریزی مناسب و تلاش بیشتر می‌تواند تکواندو اردبیل را در سطح ملی و بین‌المللی مطرح کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، اردوی ، تیم ، ملی ، تکواندو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.