سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ ویژه گروه سنی 10 تا 12 سال؛

کتاب «لنگه کفش» منتشر می‌شود

مدیر تدوین و انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از انتشار کتاب «لنگه کفش» ویژه گروه سنی 10 تا 12 سال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد روحانی با اشاره به کتاب لنگه کفش اظهار کرد: این کتاب از سلسله کتاب‌های مجموعه هدایت بوده که کودکان سن 10 تا 12 ساله می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه هدایت علاوه بر بحث آموزشی، کودک را با زبان انگلیسی آشنا می‌کند و در مسائل اخلاقی، اعتقادی و تربیتی کودک نیز نقش فراوانی دارد.

مدیر تدوین و انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: با توجه به اینکه کودکان دارای روح پاک و بدون آلودگی هستند و روح لطیف آنها مانند لوح سفیدی آماده فراگیری است، به همین منظور مجموعه 10 جلدی هدایت سعی دارد با داستان‌های زیبا و جذاب کودکان را با وظایف دینی و اخلاقی خود آشنا کند.

وی ادامه داد: این مجموعه 10 جلدی دارای شخصیت‌های فراوانی است که برخی به داستان انسان‌ها و برخی به داستان حیوانات می‌پردازند و از تنوع ممتاز و کم‌نظیری در ارتباط با کودکان برخوردار است.

روحانی یادآور شد: کودکان تا هنگامی که شروع به رشد کلامی می‌کنند تا هفت سالگی همزمان می‌توانند چندین زبان را با کمترین زحمت بیاموزند.

وی ادامه داد: برای مثال اگر پدر فارسی زبان و مادر انگلیسی زبان باشد، فرزند آنها همزمان می‌تواند آن دو زبان را بیاموزد و به راحتی با آن زبان سخن بگوید و بر اساس نظر متخصصان روانشناسی مغز کودک می‌تواند زبان‌ها را از یکدیگر تفکیک کند.

مدیر تدوین و انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: آموزش متن انگلیسی این مجموعه برای بزرگسالان نیز کاربرد دارد و پس از مطالعه کل مجموعه‌های هدایت بیش از 5 هزار کلمه به دامنه واژگان مخاطب افزوده می‌شود.

وی عنوان داشت: این مجموعه ضمن آشناسازی کودکان با موضوعات اخلاقی و دینی در ایجاد ارتباط بهتر با والدین و مربیان نقش موثری ایفا می‌کند.

روحانی با اشاره به هدف نویسنده کتاب لنگه کفش گفت: نویسنده این اثر سعی کرده بر اساس این مبحث که باید از هر چیزی بهترین استفاده را انجام دهد یک موضوع اخلاقی را آموزش دهد و علاوه بر ارائه این نکته اخلاقی، به ارائه آموزش انگلیسی بپردازد که در هنگام مطالعه این کتاب بالغ بر 50 کلمه به کودک آموزش داده می‌شود.

کتاب «لنگه کفش» توسط کتایون قائمی تالیف شده و در تیراژ 5 هزار عدد و با قیمت هزار و 400 تومان به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، کتاب ، لنگه ، کفش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.