سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

استقبال مراكز رشد از فعاليت واحدهاي تحقيق و توسعه در صنايع

مراكز رشد از فعاليت واحدهاي تحقيق و توسعه در صنايع استان زنجان استقبال مي كنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان رئيس مركز پارك علم و فناوري استان زنجان در جلسه كميته ارتباط صنعت و دانشگاه،گفت: هم اكنون ۴۷۰ نفر در منطقه آزاد تجاري مركز رشد براي خود كارآفريني كرده و درآمد زايي مي كنند.

خاوندگار با تاكيد بر اينكه به تازگي قانون معافيت‌هاي مالياتي و كار براي مناطق تجاري مراكزرشد تصويب شده است،افزود:با توجه به اين ظرفيت قانوني و هدف‌گذاري كه در استان زنجان وجود دارد انتظار مي‌رود تعداد كارآفرينان در منطقه تجاري مركز رشد به ۵۰۰۰ نفر برسد.

وي درخصوص فعاليت واحدهاي تحقيق و توسعه درمركزرشد،ادامه داد: منطقه تجاري مركزرشد از ظرفيت‌هاي لازم براي فعاليت واحدهاي تحقيق و توسعه استان برخوردار است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: ايده ‌محور بودن، داشتن تيم كاري و ارائه برنامه كاري مؤلفه هاي‌ اصلي ورود به منطقه تجاري مركزرشد و فعاليت در آن است.

خاوندگاراظهارکرد: فعاليت در اين منطقه مستلزم طي دوره هاي خاصي بوده كه دوره نخست ۶ ماه و تحت عنوان پيشرو و قابل تمديد به ۹ ماه است، دوره دوم به مدت دو سال و با عنوان دوره رشد نامگذاري شده است و كارآفرينان در اين مدت حداقل بايد ۱۰۰ ميليون تومان درآمدزايي داشته باشند.

وي خاطر نشان كرد: مرحله سوم با عنوان بلوغ كامل ياد مي شود و از آن پس واحدها مي‌توانند به طور كامل روي پاي خود ايستاده و به حيات خود ادامه دهند./س

برچسب ها: مراکز ، رشد ، واحد ، تحقیق ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.