سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل چهارمین جلسه علنی شورای شهر اسلامشهر با حضور سرپرست شهردار

چهارمین جلسه رسمی شورای شهر به صورت فوق العاده امروز در محل سالن جلسات رسمی شورا تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرپرست منتخب شهرداری اسلامشهر در آغاز با تبریک به مناسبت آغاز چهارمین دوره شورای اسلامی وانتخاب هیئت رئیسه و اظهار امیدواری در عرصه خدمتگزاری به شهروندان اظهار داشت: برخلاف دوره اول و دوم که اهمیت نقش شورا بر مردم وحتی پرسنل و مدیران شهرداری به دلیل عدم تجربه همکاری آنان با شورا مشخص نبود اکنون در آستانه چهارمین شورا اهمیت این امر بر کسی پوشیده نیست.

نجاتی درادامه با اشاره به آغاز دهه کرامت وتبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه و امام رضا (ع) ونیز قدر دانی از اعضای شورا به جهت حسن اعتماد در این انتخاب ایشان به عنوان عضو افتخاری چهاردهم شهرداری و موقت به دلیل عنوان سرپرستی خود افزود:  من به نیت چهارده معصوم به این عرصه وارد شدم و امیدوارم در این مدت کوتاه موثر واقع شوم .

وی با یاد آوری تفاوت فعالیت و مدیریت در شهرداری با تمام سازمانهای موجود در کشور افزود:در تمامی سازمانها در ابتدای هر ماه هزینه های جاری، پرسنلی و سایر اعتبارات بودجه پیش بینی شده ومدیران دغدغه در خصوص این موارد ندارند در حالی که شهرداری سازمانی است که در این مورد با سایر نهادها متفاوت است.

سرپرست شهرداری اسلامشهر ادامه داد: شهردار ابتدا باید مدیریت درآمد را تنظیم نموده تا بتواند درآمدی را ایجاد کند که در غیر اینصورت بودجه پیش بینی شده ثمری نخواهد داشت.

نجاتی با بیان اینکه بودجه درشهرداری برخلاف سازمانهای دیگر عملیاتی بوده و تئوری پردازی کمتری دارد تصریح کرد: آنچه برای ما در شهرداری شرح وظایف تعیین می نماید بودجه است که مدیریت هزینه های مالی درگرو تنظیم بودجه بوده و نبود درآمد سبب مشکلاتی در این امر خواهد شد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از مسائل جاری شهر پرداخت و سپس برخی مصوبات و مسائل فعلی شهرداری در این جلسه مورد بحث اعضا واقع شد که به دلیل فعالیت کوتاه اعضا در این دوره و عدم آگاهی آنان با مسائل فعلی اکثر این مصوبات به کمیسیون تخصصی جهت پیگیری ارجاع شد.

گفتنی  ادامه جلسه با حضور مدیران شهرداری مناطق به صورت غیر علنی و به منظور بررسی بیشتر عملکرد ها ادامه یافت./ف
برچسب ها: مصوبات ، جلسه ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.