سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صدا و سیما:

توجه حاکمیت به ذائقه مردم؛ به معنای عدول از اصول و ارزش‌ها نیست

مهندس عزت الله ضرغامي گفت:توجه رسانه ملی به ذائقه عمومی و سلائق مختلف آحاد مردم به هیچ وجه به معنای عدول از ارزش و اصول اخلاقی و دینی نیست تلاش ما این است که با حفظ موازین اسلامی، حداکثر رضایتمندی مردم را به دست آوریم.

به گزارش حوزه سياسي باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان صدا و سیما در بیست و دومین گردهمایی" ائمه جمعه" سراسر کشور با تبیین وظایف و ماموریت‌های رسانه ملی و ائمه جمعه از نگاه رهبری انقلاب؛ بر مشابهت این ماموریت‌ها و ضرورت هماهنگی و هم‌‌افزایی اقدامات این دو مجموعه موثر و فرهنگ ساز تاکید کرد.

مهندس ضرغامی راه‌اندازی 136 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان و قطع همزمان شبکه‌های خبری و فیلم و سریال جمهوری اسلامی از ماهواره را نشان ترس و انفعال کامل دشمنان انقلاب اسلامی از تاثیرگذاري این شبکه‌ها دانست.  
 
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به بروز اختلاف در پارلمان انگلیس در موضوع حمله به سوریه گفت: نمایندگان مخالف حمله نظامی در پارلمان متهم به تاثیرپذیری از برنامه‌های پرس‌.تی‌.وی شدند که این مسئله بیانگر عمق نفوذ شبکه‌های بین‌المللی رسانه ملی در بالاترین سطوح سیاسی جهان است.  

ضرغامی با اشاره به تکثر و تنوع شبکه‌های سیما و صدا و تداوم این سیاست براساس نیازهای جامعه گفت: توجه رسانه ملی به ذائقه عمومی و سلائق مختلف آحاد مردم به هیچ وجه به معنای عدول از ارزش و اصول اخلاقی و دینی نیست تلاش ما این است که با حفظ موازین اسلامی، حداکثر رضایتمندی مردم را به دست آوریم.  

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: در سال‌های اخیر با همکاری رسانه ملی و روحانیون و ائمه جمعه سراسر کشور جریان‌سازی دینی و قرآنی ارزشمندی در کشور صورت گرفت.  
 
در پایان این نشست رئیس رسانه ملی به سوالات کتبی و شفاهی حاضران پاسخ گفت: ضرورت پرهیز از اختلاط زن و مرد، پافشاری بر ارزش‌های دینی در تولیدات رسانه‌ای؛ توجه به حساسیت جایگاه روحانیت در برنامه‌های نمایشی، ضرورت پرداختن بیشتر شبکه‌های استانی به نمازهای جمعه و استفاده از ظرفیت‌های فکری و هنری روحانیون در برنامه‌های رسانه ملی از جمله محورهای سخنان ائمه جمعه کشور بود. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: اصول ، ارزش ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.