سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

پایان جشنواره سراسری شعر کودک و نوجوانِ رضوی در کرمان

نخستین جشنواره سراسری شعر کودک و نوجوان رضوی امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، مسعود گنجعلیخان حاکمی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اعلام اینکه از این پس این جشنواره هر ساله در استان کرمان برگزار می شود ، گفت: دبیرخانه این جشنواره از اسفند پارسال تشکیل و فراخوان آن به استانها ارسال شد.

دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به ارسال هزار و 541 اثر از 31 استان به دبیرخانه این جشنواره ، افزود: از بین این آثار 12 اثر از 6 استان گیلان، گلستان ،لرستان ،اردبیل ،همدان و کرمان پذیرفته شده اند.

در این مراسم از هر 12 نفر تجلیل شد.

همچنین از پنج کتاب تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با عنوان های " کتاب شعر رضوی کبوترانه" از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، رمان "گذر از کود کبود" از محمد علی علومی، "پاهای تو منهای یک" از مجتبی احمدی، کتاب"نذری من وعروسکم" از فرزانه ایران نژاد و مجموعه داستان دفاع مقدس "آسمان چشم های تو" از فرزانه ایران نژاد رونمایی شد.

در این آیین حجت الاسلام عربپور ، امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تاثیر شعر تبلیغی برای تربیت و تعالی انسان گفت: مهمترین اصل در شعر این است که اثر گذاری داشته باشد.

مهرشاد معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: این جشنواره ها باید مکانی برای تبیین احادیث و سخنان ائمه معصومین(ع) باشند./ز

برچسب ها: جشنواره ، شعررضوی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.