سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي در گردهمايي معاونين آموزش ابتدايي سراسر كشور؛

معلمان دوره ديده پايه اول ، دوم و ششم را جابجا ننماييد/ كتابهاي درسي به استانها ارسال شد

رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي با حضور در گردهمايي معاونين آموزش ابتدايي در اردوگاه شهيد باهنر از ارسال كتب درسي به استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمين دكتر  محي الدين  بهرام محمديان تاكيد كرد :مدرسان پايه ششم را به عنوان پشتيبانان دروس تدريس شده انتخاب كنيد تا بتوانند از كلاس هاي درس حمايت كنند.
وي افزود : كتابهاي درسي به استانها ارسال شده؛ پيگيري كنيد كتابها به موقع به دست معلمان برسد و تاكيد كردند شخصا و با دقت اين كتابها را بخوانيد بخصوص مقدمه كتابها را ويژه مطالعه نماييد.
رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي اضافه كرد : امسال براي هزار كلاس با 30 هزار دانش آموز پايه سوم ابتدايي در كل كشور براي درس قرآن؛ كتابي به نام "قرآن هديه آسماني" به استانها ارسال خواهد شد كه تلفيق دو كتاب قبلي مي باشد.
وي تاكيد كرد: معلمان دوره ديده  پايه اول ، دوم  و ششم را جابجا ننماييد و اگر هم جابجا مي كنيد بايد از معلمان دوره ديده در اين پايه ها استفاده نماييد .  
حجت الاسلام محمديان  افزود: توليد محتواي كتب درسي تا پايه سوم همسو و منطبق با برنامه درسي ملي است و در پايه چهارم و پنجم و ششم نيز نياز به اصلاحات مي باشد و براي اين امر؛ براي پايه چهارم و پنجم پيشنهادات خود را ارائه دهيد تا با اين روش نياز سنجي صورت گيرد.
وي در ادامه توصيه كرد: در هر استان ضمن هماهنگي با شبكه محلي كتابهاي جديد را در رسانه ملي معرفي كنيد تا اولياء و دانش آموزان با محتويات كتابها آشنايي بيشتري پيدا كنند.
رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي به بررسي و توضيح كتابهاي درسي پايه سوم پرداخته و بيان كردند : اين كتابها جهت تقويت هويت اسلامي ايراني انقلابي و بر اساس پنج عنصر تفكر و تعقل، ايمان، عمل و اخلاق در چهار عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت تهيه و تنظيم شده است.

برچسب ها: معلما ، دوره ، پایه ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.