سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/ از سوی رئیس کمیسیون شوراها و وزیر راه:

بررسی علل حادثه اتوبان قم

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، از جلسه امروز ظهر خود با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: محور اصلی این جلسه پیگیری و بررسی علل حادثه امروز صبح اتوبان قم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ امیر خجسته با ابراز تأسف از کشته شدن حدود 45 نفر از هموطنانمان در سانحه تصادف دو دستگاه اتوبوس مسافربری، گفت: من در اینجا به بازماندگان این حادثه تأسف‌بار تسلیت گفته و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسالت می‌کنم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، از جسله امروز ظهر(سه شنبه 19 شهریورماه) خود با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خبر داد و افزود: محور اصلی این جلسه پیگیری و بررسی علل حادثه امروز صبح اتوبان قم است.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با تأکید بر اینکه دولت با تعامل بیشتر با مجلس باید در جهت رفع مشکلات راه‌های کشور و اتخاذ تصمیم مناسب در این رابطه تلاش کند، تصریح کرد: همه مسئولان باید در جهت کاهش این‌گونه حوادث در آینده تلاش کنیم، از طرف دیگر با توجه به اینکه عمق و ابعاد این حادثه دلخراش و نگران‌کننده است، ضروری است علل آن به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد./س
برچسب ها: اتوبان ، حادثه ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.