سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

چگونه از پوست خود مراقبت کنیم

یکی از بهترین روش ها برای داشتن پوستی شاداب این است که مواد مغذی و سالم را به بدن برسانیم. تعادل مناسب بین مواد ارگانیک و طبیعی و سبزیجات تازه و میوه جات در کنار اسیدهای چرب منافع و مزایای شگفت آوری برای پوست بدن دارند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


پوست ما به عوامل زیادی از جمله استرس و شرایط محیطی بستگی دارد. زمانیکه ما پوست خود را خوب هیدارته نگه داریم و از نوشیدنی های هوادار و گازدار ، قند آرد سفید و غذاهای چرب دوری کنیم مطمئنا دارای پوستی شاداب و سالم خواهیم بود. همچنین لازم است برای نگهداری پوست مان از تمیز کننده های خوب و لایه بردارهای مناسب در طول زمان استفاده کنیم و رژیم غذایی متعادلی برای پوست و بدن مان داشته باشیم. اینها قدمهای اساسی برای مطمئن شدن از داشتن پوستی جوان و شاداب بدون چین و چروک پوستی در همه سنین است.

چربی های نامطبوع یا روغن های سرخ کردنی پوست شما را خراب و گامی به عقب برمیدارند. برخی از متخصصان تغیذه به طور راسخ عقیده دارند که خوردن وعده های غذایی سنگین در شب می تواند از بدترین روش ها برای نگهداری از پوست باشد و پوست را به روند پیر شدن سوق می دهد. پس بهترین راه این است که صبحانه ای مفصل بخوریم ، ناهار سبک تر و از غذاهای مایع در شب استفاده کنیم. سوپ های رقیق و آب میوه یا شیرینی های طبیعی و سبزیجات تازه و میوه های طبیعی می تواند بهترین گزینه برای شام شب باشد. یکی از بهترین راه ها برای داشتن اندامی متناسب و پوستی شاداب و شفاف است.

همچنین با دنبال کردن این راه ها می توانید بعد از گذشت دورانی متوجه شوید که از وزن خود به مقدار قابل توجهی کم کرده اید و دارای تناسب اندام خوبی شده اید.چایی سبز یا چای های گیاهی می تواند همیهش گزینه بهتری نسبت به کافئین باشد. کافئین موجود در قهوه و نوشیدن بیش ا زاندازه آن می تواند ما را از داشتن پوستی شاداب و شفاف دور کند/س.

برچسب ها: کرمانشاه ، پوست ، مراقبت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.