سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

تنها مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن خانم در استان سمنان؛ نیازمند حمایت

در بازدید معاون توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان از تنها مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن خانم در استان سمنان عنوان شد که این مرکز در برهه کنونی نیازمند حمایت‏های بیشتری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، اعظم نقیبی، معاون توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان از مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن خادم‏الحسنین مهدیشهر بازدید کرد.

در این بازدید که کارشناسان معاونت توان‏بخشی استان سمنان و شهرستان نیز حضور داشتند، مدیر مؤسسه خادم‏الحسنین به تشریح عملکرد این مرکز از ابتدا تا حال حاضر پرداخت.

حسن طیبی با اشاره به اینکه مرکز خادم‏الحسنین تنها مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن خانم در استان سمنان است، افزود: همکاری و حمایت دیگر سازمان‏ها برای خدمات‏رسانی بهتر به بیماران ضروری است.

وی همچنین بیمه مددجویان، یارانه افراد زیرپوشش، مبلغ شهریه، کمبود پرسنل تخصصی از جمله کار درمان‏گر، کمبود اعتبارات در خصوص پرداخت حقوق پرسنل را از جمله مشکلات عنوان کرد.

در پایان معاون و کارشناسان توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان، ضمن تحلیل موقعیت موجود، گل‏ریزان جهت احداث ساختمان مرکز، نحوه ارجاع بیماران از طریق علوم پزشکی و ... به بحث و تبادل نظر برای رفع مشکلات پرداختند.
برچسب ها: سمنان ، بیماران ، روانی ، مزمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.