سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت "انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران" در پی درگذشت ناگهانی خبرنگار ایرنا

"انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران" درگذشت خبرنگار ایرنا را تسلیت گفت.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اعلام کرده است: «مطلع شدیم که همکار گرامی، کوشا و پرتلاشمان سرکار خانم حنانه زاکانی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی دار فانی را وداع گفته است.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت ناگهانی آن خبرنگار محبوب که بار دیگر فعالان عرصه رسانه را داغ‌دار کرد از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده مغفرت و برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر جزیل مسئلت می‌نماید.

زاکانی خبرنگار حوزه سازمان‌های تامین اجتماعی، بهزیستی، زنان، سازمان نظام پرستاری، بیمه‌ها، آسایشگاه معلولان و سالمندان، شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و نظام پزشکی به مدت 8 سال در خبرگزاری جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت بود که بعدازظهر روز يكشنبه بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

این خبرنگار پرتلاش با علاقه و جدیت تمام در بیشتر اوقات تا دیرهنگام به پوشش خبری تحولات حوزه‌های مختلف تحت مسئولیت خود می پرداخت به طوری که این امر سبب شده بود بسیاری از اخبار و گزارش های آن مرحومه به عنوان منشا تحولات و تصمیم گیری های مسئولان این حوزه ها قرار گیرد به همین خاطر مرحومه زاکانی بارها از سوی مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بهزیستی، بیمه ها، آسایشگاه معلولان و سالمندان و همچنین مدیریت ایرنا مورد تقدیر قرار گرفت.

امید است خبرنگاران و روزنامه‌نگاران پرتلاش و مخلص کشور نیز ادامه‌دهنده راه مرحومه زاکانی در پیگیری مطالبات و دغدغه‌های مردم شریف ایران در عرصه های گوناگون باشند.»
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.