سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

25 درصد سیگار مورد نیاز کشور از خارج تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت دخانیات گفت: با وجود تولید 40 میلیارد نخ سیگار در کشور بیش از 25 درصد نیاز کشور به سیگار از خارج از کشور تامین می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، افتتاح خط تولید سیگار در مازندران خبرساز شد؛ این خط تولید در فاز اول در دقیقه 9 هزار نخ سیگار تولید می‌کند.

بنا به گفته مسئولان، قرار است پنج خط تولید دیگر در ساری راه‌اندازی شود.

کارخانه تولید سیگار بیش از 11 هزار متر از فضای کارخانه دخانیات ساری را به خود اختصاص داده، بحث مضرات سیگار دیگر نیاز به گفتن ندارد و هر روز در رسانه‌ها مطالب زیادی درباره سیگار مطرح می‌شود.

مسئولان و تولیدکنندگان سیگار معتقدند که اگر سیگار در کشور تولید نشود شاهد قاچاق بی‌رویه این محصول به کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات گفت: با وجود تولید 40 میلیارد نخ سیگار در کشور بیش از 25 درصد نیاز کشور به سیگار از خارج از کشور تامین می‌شود.

معصوم نجفیان به سیگاری‌ها توصیه کرد: سیگار مصرف نکنید ولی اگر قرار است این کالا مصرف شود برای حمایت از تولید داخل، سیگار ایرانی مصرف کنید.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر میزان مصرف سیگار در کشور کاهش یابد و مسئولان بهداشتی کشور برنامه‌ کاهش مصرف سیگار را در پیش بگیرند و در این امر موفق شوند بخش اعظم تولیدات کشور را صادر می‌کنیم.

استاندار مازندران نیز در آیین افتتاح کارخانه تولید سیگار مازندران، پیشنهاد بهره‌برداری 2 هزار هکتار از زمین‌های شیب‌دار را به مسئولان دخانیات برای تولید تنباکو مطرح کرد.
برچسب ها: مازندران ، سیگار ، دخانیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.