سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

برگزار ی نخستین همایش سبک زندگی پیامبر(ص) در زاهدان

معاون فرهنگی دبیرخانه منطقه 14 دانشگاه آزاد گفت: همایش سبک زندگی پیامبر(ص) از سلسله همایش‌های دوره ای سبک زندگی 16 مهر ماه در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران زاهدان، سلطان میر در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سیستان و بلوچستان که با حضور معاون سیاسی در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این همایش 16 مهرماه امسال در محل تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در محور‌های نماز و روزه، جهاد، دعا و وحی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دبیرخانه منطقه 14 دانشگاه آزاد افزود: تا کنون به دبیرخانه این همایش 40 مقاله ارسال شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به تمدید آخرین مهلت ارسال آثار، آمار مقالات افزایش یابد.

وی ادامه داد: آخرین مهلت آثار از 20 شهریور به 30 همین ماه تغییر یافت و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس 'www.iauzah.ac.ir/hamayesh' مراجعه کنند.

میر هدف از برگزاری این همایش را توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئله سبک زندگی عنوان کرد و گفت: مراحل دوره ای این همایش‌ها در نوبت بعدی با همایش سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در قم و امام علی(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.