سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بدهی میلیاردی آموزش وپرورش اصفهان به کارخانه‌های شیر

بحث توزیع شیر در مدارس برای رفع نسبی سوء تغذیه دانش‌آموزان، تصمیم نیکویی بود که در تمامی سالهایی که اجرا می‌شد به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌ها و بودجه کافی با نوسان‌ها و مشکلات فراوانی مواجه بوده است.






به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران منطقه اصفهان، با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و جهش قیمت شیر توزیع آن در مدارس به حالت نیمه تعطیل درآمد و در نهایت هنوز هم مافی‌تفاوت قیمت شیر توزیعی در آن سالها به کارخانه‌های تولید شیر در اصفهان پرداخت نشده است.

مدیرعامل اتحادیه صنایع لبنی پاستوریزه استان اصفهان به خبرنگار اقتصادی ایسنا - منطقه اصفهان، گفت: آموزش و پرورش هنوز میلیاردها تومان بابت گرانی شیر در سال 90 را به کارخانه‌های شیر پاستوریزه در اصفهان پرداخت نکرده است.

هومان امیری ادامه داد: قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در قراردادی که با آموزش و پرورش استان منعقد کرد قیمت هر لیوان شیر 460 تومان تعیین شد.

وی افزود: اما با افزایش قیمت شیر، نرخ هر لیوان شیر به 650 و سپس به 750 تومان افزایش یافت که در نهایت آموزش وپرورش قیمت 560 تومان را تعیین کرد.

امیری با بیان اینکه ما به‌التفاوت یاد شده هنوز به کارخانه‌ها پرداخت نشده است، گفت: مطالبه دو میلیارد تومانی سال گذشته نیز به تازگی تسویه شده است.

مدیرعامل اتحادیه صنایع لبنی پاستوریزه استان اصفهان از عدم قرارداد جدید برای سال جاری شیر مدارس خبر داد و اظهار کرد: هنوز خبری برای سال جدیدی در حوزه توزیع شیر دریافت نکرده‌ایم.

امیری از کاهش توزیع شیر در مدارس در سال گذشته خبر داد و گفت: توزیع شیر مدارس در سال گذشته از ۷۰ به ۳۰ نوبت تنزل یافت و امسال با کاهش مقاطع تحصیلی به ۱۵ نوبت رسیده است. /ش
برچسب ها: بحث ، توزیع ، شیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.