سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موحدی: کل بودجه تیم زاهدان در حد یک بازیکن تاپ هم نیست

تیم والیبال شهرداری زاهدان برای نخستین بار در تاریخ والیبال ایران امسال حضور در گروه است برتر را تجربه می کند.

حمید موحدی،  سرمربی تیم والیبال  شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: والیبال  شهرداری زاهدان حدود 17 الی 18 سال در دسته یک حضور موفقی را داشته  است ، سال گذشته این تیم عنوان قهرمانی این دسته را به خود اختصاص داد و برای نخستین بار در تاریخ والیبال استان سیستان و بلوچستان توانست سهمیه لیگ برتر را به خود اختصاص می دهد.

وی یاد آور  شد:  والیبال  یکی از  رشته های ورزشی پر طرفدار در این استان است و می توان آن را به عنوان ورزش اول سیستان و بلوچستان معرفی کرد اما متاسفانه در سال های گذشته این رشته دچار افت شده و جوانان استان به خوبی نتوانستند شایستگی های خود را بروز دهند.

 سرمربی تیم والیبال شهرداری  زاهدان در ادامه افزود: متاسفانه به خاطر مشکل مالی و کمبود بودجه تیم والیبال شهرداری زاهدان تا حدود با تاخیر تشکیل شد و ما از اوایل شهریور ماه امسال اقدام به یارگیری کردیم.

 موحدی تصریح کرد:  این باشگاه بودجه چندان زیادی برای تیم لیگ برتر والیبال اختصاص نداد است و به طوری که  کل بودجه تیم در حد قرار داد یک بازیکن تاپ هم نیست.

 وی تصریح کرد:  تاکنون با برخی بازیکنان از جمله بهزاد به نژاد ( پاسور) مهدی رنجبر ، رسول شهسواری ، مرتضی صالحی، علی رضا جلالی، بابک امیری، حامد صدیق قرار داد همکاری ببندیم.

هم اکنون ترکیب تیم ما ناقص است اما در تلاش هستیم تا با دیگر والیبالیست ها در حد نیاز زمان وارد مذاکره شده و قرار داد ببنیدیم./آق
برچسب ها: موحدی ، والیبال ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.