سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرفه های ستاد مدیریت بحران محلات 13 گانه منطقه 19

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 از برپایی غرفه های ستاد مدیریت بحران محلات 13 گانه این منطقه خبر داد.

محمد باقر علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه های ستاد مدیریت بحران محلات 13 گانه منطقه 19 به منظور آماده سازی و توانمند سازی هر چه بیشتر شهروندان در مواقع بحرانی و بروز بلایا، سوانح، حوادث طبیعی و رخدادهای ناشی از آن در محلات منطقه 19 برپا خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این غرفه ها در سه بخش غرفه های فراخوان و جذب داوطلب توزیع بروشور، و غرفه کودک و نوجوان در محلات 13 گانه منطقه 19 برپا می شود.

علیزاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح غرفه های ستاد مدیریت بحران در سه بخش فراخوان و جذب داوطلب گروه های دوام، توزیع بروشور حاوی پیام های کوتاه ایمنی و پوستر حاوی پیام های پیشگیری در مقابله با بحران های طبیعی ، غرفه کودک و نوجوان، گریم کودکان و نوجوانان توسط گروه های دوام، آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی ادامه داد: این طرح در هر محله و دو روز متوالی به تعداد محلات 13 گانه منطقه 19 به مدت 26 روز و در هر هفته چهار روز در دست اجرا است.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 افزود: برپایی غرفه های مدیریت بحران محلات 13 گانه منطقه 19، با آغاز فعالیت این غرفه ها در هفته جاری در محلات شکوفه جنوبی و خانی آباد، هفته آینده محله دولتخواه و محلات دیگر منطقه ملی 26 روز آینده از اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است.

برچسب ها: علیزاده ، مدیریت ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.