سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم حزبي هاي اوباما بيش از هر کسي با حمله به سوريه مخالفند

فاکس نيوز گزارش داد: هم حزبي هاي اوباما بيش از هر کسي با حمله به سوريه مخالفند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،مجري  اين شبکه در تفسيرخبري خود درباره بحران سوريه  گفت: اوباما پيش  از حمله نظامي به سوريه بايد مردم آمريکا را متقاعد کند اما بيشتر از مردم او بايد وقت صرف راضي کردن دموکرات ها و هم حزبي هاي خودش کند زيرا  اگر همين الان در مجلس نمايندگان راي گيري شود ، رئيس جمهور قافيه را مي بازد و علت آن نيز مخالفت دموکراتهاست. گروههاي مختلف چپگرا هم اکنون در مقابل رئيس جمهور قرار گرفته اند.

گوينده ديگر فاکس نيوز در ادامه اين بحث گفت: گروه "move on.org" تبليغات جديد در مخالفت با حمله نظامي به سوريه به راه انداخته و اوضاع کنوني را با اقدامات جرج بوش در عراق مقايسه کرده است. به نظر من بهتر است   اوضاع کنوني را با آنچه که در ليبي اتفاق افتاد ، مقايسه کنيم. آن زمان مي خواستيم از شر قذافي در ليبي خلاص شويم. اما حالا چه مي بينيم؟ 

در آگهي جديد ضد جنگ گروه "move on.org" آمده اس : ما اصلاً تصور نمي کرديم بيش از هشت سال در عراق يا  بيش از ده سال در باتلاق افغانستان گرفتار شويم. اگر تنها و بدون هيچ طرح و برنامه اي  ،  شتابزده به سوريه برويم ، چه سرنوشتي انتظارمان را مي کشد؟ جواب اين سوال معلوم است: اوضاع وخيم تر مي شود. کنگره و اکثر مردم با حمله مخالفند پس ما را وارد چنين مسيري نکنيد. به کنگره زنگ بزنيد و اين را به آنها بگوييد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.