سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفوگر:

با حفظ کشتي هويت المپيک برجا ماند/اگر مردم ما نبودند کارها به اين ترتيب پيش نمي رفت

رئيس انستيتو کشتي گفت: با حفظ کشتي در مسابقات المپيک هويت و سبقه اين رقابت ها حفظ شد.

جواد رفوگر، رئيس انستيتو کشتي، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگارن اظهار داشت: شادماني خودم را کتمان نمي کنم، با تلاش تمام کشورهاي براي ماندگاري کشتي بالاخره اين رشته ورزشي در المپيک ماندگار شد.

وي اضافه کرد: در اين راستا تمام دست اندرکاران کشتي به خصوص مسئولان فدراسيون ايران در مسابقات جام جهاني تلاش قابل توجهي کردند.

تمام  کشورهاي صاحب سبک در اين رقابت ها حاضر شدند تماشاچيان در چند روز مسابقه نشان دادند که کشتي بايد در المپيک باقي بماند، تلاش صدا و سيما هم قابل تقدير است که اين صحنه ها را به رخ جهانيان کشيد، وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک هم براي ابقاي اين مهم تلاش کردند.

رفوگر تصريح کرد: کشتي در کشورها سابقه طولاني دارد، احساسات ، عواطف و علاقه ملت ما به کشتي در جام جهاني به نمايش درامد و اگر مردم ما نبودند کارها به اين ترتيب پيش نمي رفت طوري که حمايت مردم و حضور چند ساعته آنها مسولان فيلا و ioc را متحبر کرده بود علاقه مردم ما تاثير زيادي بر تصميم مسئولان داشت.

رفوگر با بيان اينکه تغيير رياست فيلا باعث پيشرفت جهاني کشتي شد، گفت: فيلا مدت ها بود خوب کار نمي کرد و پير شده بود افکار متفکر رو به جلو در آن ديده نمي شد و همين امر باعث افت کشتي مي شد، روز به روز از جمعيت تماشاگران در رقابت هاي جهاني کاسته مي شد و اسپانسرها هم از اين رشته ورزشي حمايت نمي کردند.

وي ادامه داد: خوشبختانه مسئولان جديد فدراسيون جهاني، کشتي را مي فهمند و در حرکت اول اين را نشان دادند، رئيس فدراسيون از لحاظ فني تحت تاثير روس هاست و اين خيلي خوب است. مقرراتي که اعلام و تصويب شد باعث هيچان کشتي شد.

رفوگر در پايان عنوان کرد: از مسائل تاثيرگذار در پيشرفت اين رشته ثبات مديريت است که نتايج مطلوبي نيز در پي دارد./آق

برچسب ها: حفظ ، کشتی ، هویت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.