سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکدشت/

خراسانی رأی اعتماد نگرفت

شهردار باقرشهر با رأی اعضای شورای اسلامی چهارمین دوره پاکدشت از سمت خود کنار گذاشته شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، پس از مدت‌ها کشمکش برای ماندن یا رفتن علی اصغر خراسانی از ساختمان شهرداری پاکدشت، سرانجام شهردار پاکدشت با رأی اعضای شورای اسلامی این شهر از سمت خود کنار گذاشته شد.

این در حالی است که علی اصغر خراسانی در نشست خبری اواخر سال گذشته خود در جمع خبرنگاران از حضور 5 ساله در سمت شهردار پاکدشت سخن گفته بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علی اصغر خراسانی از بستگان فرهاد بشیری، نماینده فعلی مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز است.

براساس این گزارش، حاضران جلسه غیرعلنی رأی اعتماد شورای اسلامی شهر پاکدشت به علی اصغر خراسانی را 13 نفر تشکیل می‌دادند که ابراهیم شامی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر از پاسخ دادن به خبرنگار در خصوص تعداد مخالفین و موافقین علی اصغر خراسانی امتناع کرد و افزود: طبق قانون، پس از موافقت دو سوم اعضای شورا، جلسات به صورت علنی برگزار خواهد شد و خبرنگاران می‌توانند شرکت داشته باشند.

شامی افزود: با رأی اعضای شورا فرزاد پازوکی به عنوان سرپرست موقت شهرداری پاکدشت انتخاب شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت اذعان داشت: هم‌اکنون گزینه‌های مدنظر، با حضور در جلسات شورا به ارائه برنامه‌های خود خواهند پرداخت و امیدوارم طی 10 روز آینده شهردار نهایی پاکدشت معرفی خواهد شد.

این گزارش حاکی است، علی اصغر خراسانی یکی از گزینه های مورد نظر جهت سکانداری شهرداری ورامین است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.