سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصاحبه اوباما با شش شبکه تلویزیونی آمريکايي + مشروح و تصاویر

اوباما روز گذشته با شش شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان ، ان بی سی ، پی بی اس ، فاکس نیوز ، سی بی اس ، ای بی سی درباره مساله سوریه مصاحبه داشته است که مشروح آن به شرح ذیل است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، باراک اوباما در گفت‌وگو با شش شبکه تلویزیونی آمریکا اعلام کرد که پیشنهاد روسیه مبنی بر کنترل جامعه‌جهانی بر زرادخانه شیمیایی سوريه را "بالقوه مثبت" ارزیابی می‌کند، اما کاخ سفید هم‌چنان گزینه نظامی را منتفی نمی‌داند.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در پی اظهارات مقامات روسیه مبنی بر اینکه حکومت سوریه آماده است تا سلاح‌های شیمیایی خود را تحت کنترل جامعه بین‌المللی قرار دهد، اعلام کرد که این پیشنهاد می‌تواند "بالقوه مثبت" باشد.

رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با مجریان شش شبکه تلویزیونی آمریکا در روز سه‌شنبه (۱۰ سپتامبر/۱۹ شهریور) اعلام کرد که هنوز تردید دارد که سوريه حاضر به عملی کردن این پیشنهاد باشد.

باراک اوباما در مصاحبه با سي ان ان ضمن استقبال از پيشنهاد روسيه به سوريه براي قرار دادن کنترل تسليحات شيميايي اش در اختيار جامعه جهاني، تاکيد کرد اين تصميم در صورت واقعي بودن مي تواند از حمله نظامي به سوريه جلوگيري کند.

باراک اوباما، رئيس جمهور امريکا، در يک مصاحبه تلويزيوني با شبکه تلويزيوني پي. بي. اس. گفت ممکن است ايران و حزب الله به منافع آمريکا حمله کنند.

باراک اوباما رييس جمهور آمريکا در گفتگو با شبکه ان بي سي اعلام کرد پيشنهاد روسيه براي نظارت بين المللي بر زرادخانه شيميايي سوريه، ممکن است پيشرفتي مهم در مناقشه اين کشور باشد.

باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در مصاحبه با شبکه فاکس نيوز "خط قرمز" مطرح شده درباره سوريه را کنار زد و اعلام کرد در صورت تعهد به پيشنهاد اوباما مسئله حمله منتفي شده و باب گفتگوها باز مي شود. 

باراک اوباما در مصاحبه اي با "دايان ساير" خبرنگار شبکه ان بي سي نيوز با استقبال از طرح پيشنهادي روسيه در مورد سوريه اعلام کرد که اگر اين کشور سلاح هاي شيميايي خود را کنار گذارد؛ گزينه نظامي به طور کامل منتفي مي شود. 

رئيس جمهور آمريکا در مصاحبه روز دوشنبه با "اسکات پلي" از شبکه سي بي اس آمريکا، پيشنهاد روسيه براي کنترل سلاح هاي شيميايي سوريه را پيشرفت مثبتي براي اعتماد به بشار اسد عنوان کرد.






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
علیرضا
۱۸:۰۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
قاطع بودن روحانی وزنه ترازو رو در دنیا به نفع ما تغییر میده مملکت با شوخی و بزله گویی نمیچرخه خدا حفظش کنه سوریه رو هم از جنگ نجات میده
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
خود کرده را تدبیر نبیست......
احمد
۱۵:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
خدا این قلدر جنایتکار را سر عقل بیاورد
ورشا
۱۴:۵۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
این بهترین فرصت برای سوریه است.
میتونه با این کار بهونه حمله واسه سلاح شمیایی رو از آمریکا بگیره.
سلطان
۱۴:۴۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
خداباماست
سيد مجيد حسيني ازنوجاني
۱۴:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
يه غلطي كرده مونده توش
بدبخت
بيچاره
حيووني