سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي؛

مراسم افتتاح متمركز 123 طرح تعاوني و بسته آگاهسازی پیشگیری

در مراسمي با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ، رياست بهزيستي كشور و جمع كثيري از مسئولين استاني و كشوري از اولين بسته آموزشي آگاهسازي پيشگيري از معلوليت ها رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين مراسم كه به منظور تجليل از تعاوني هاي برتر و افتتاح 123 طرح تعاوني برپا شده بود وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، با تقدير و تشكر از برنامه ها و طرح هاي مفيد بهزيستي كشور، اقدامات و فعالیت‌های سازمان بهزیستی در سال‌های اخیر، را مثبت ارزیابی نمود و به دستاوردها و فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص افتتاح اورژانس اجتماعی، پیشگیری و کاهش نرخ آمار طلاق اشاره نمود و افزود: مداخله در حوزه کاهش طلاق یکی از اقدامات سازمان بهزیستی بوده به طوریکه یک سوم مراجعه‌کنندگان با استفاده از رهنمودهای مددکاران از طلاق منصرف شده‌اند.
 
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، با اشاره به رونمايي از بسته آموزشي آگاهسازي پيشگيري از معلوليت ها گفت: يكي از فعاليت هاي مفيد بهزيستي پیشگیری از بروز معلولیتها وکاهش بار جسمی – روانی ،اجتماعی واقتصادی آن  و ارتقای سطح سلامت جامعه می باشد.
 
در ادامه دكتر هاشمي رياست بهزيستي كشور با اشاره بر لزوم پيشگيري از معلوليتها مهمترین برنامه هاو طرحهاي اجرایی بهزيستي كشور را افزایش آگاهی توانمندی وحساس سازی مردم نسبت به رفتارها وعوامل خطر ساز و  ارتقاء سطح سلامت جامعه بمنظور پيشگيري از معلوليتها و آسيب هاي اجتماعي و طراحی بسته جامع پیشگیری از معلولیت برشمرد.
 
وي ابراز اميدواري نمود با اجراي برنامه كشوري پيشگيري از معلوليتهاي در راستاي داشتن جامعه اي عاري از معلوليت ها و  آسيب هاي اجتماعي گام موثر برداشته شود./ف
برچسب ها: مراسم ، افتتاح ، متمرکز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.