سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی پيامی؛

فرمانده کل سپاه ارتحال "آیت‌الله طاهری خرم آبادی" را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی ارتحال آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی، نماینده مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سپاه نیوز، در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید حسن طاهری خرم‌آبادی نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده حضرت امام خمینی(ره) در سپاه(سال 1360)، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی پیامی رحلت این عالم وارسته و مجاهد را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم مجاهد، مرحوم آیت‌الله حاج سید حسن طاهری خرم‌آبادی (رحمه الله علیه) موجب تالم خاطر ارادتمندان و محبان جامعه عالمان و روحانیون انقلابی گردید.

زهی سعادت برای آن روحانی بزرگوار که با توشه ای بس گران از مجاهدت و پاسداری از انقلاب اسلامی، دعوت حضرت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

بی‌شک خدمات خالصانه وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های متمادی و در عرصه‌های مختلف به ویژه دوران مسئولیت ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترویج و نشر افکار معنوی، تربیتی و جهادی در این نهاد مقدس هرگز از یاد و خاطره پاسداران نخواهد رفت.

اینجانب رحلت آن عالم وارسته را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بازماندگان و جامعه شریف روحانیت تسلیت عرض نموده، برای همگان صبر و عزت روز افزون آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پيام/


برچسب ها: جعفری ، سپاه ، فرمانده ، تسلیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.