سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

برگزاری بزرگترین جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم کشور در فارس

بزرگترین جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم کشور در استهبان فارس برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی عضو هیئت مدیره تشکل قرآن کشور گفت: این جشنواره برای اولین‌بار در استان فارس و شهرستان استهبان برگزار می شود و تا کنون در کشور سابقه برگزاری چنین جشنواره ای وجود نداشته است.

وی بیان کرد: این جشنواره به مدت یک روز در تاریخ 23 شهریور ماه امسال با حضور 150 حافظ قرآن کریم برگزار می‌شود که البته میهمانان حاضر در این مراسم حدود هفت هزار نفر هستند.

مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان استهبان با اشاره به اینکه در این مراسم رونمایی از کتاب حفظ آسان قرآن کریم نیز انجام می‌شود افزود: یکی از بهترین راه ها برای حضور مردم در مجالس قرآنی و حفظ قرآن کریم تشویق حافظین است که در این راستا این جشنواره برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شاهسونی در خصوص موسسه بیت الاحزان نیز گفت: این موسسه با بیش از 130 شعبه در کشور تا کنون 800 حافظ قرآن کریم و 20 هزار قرآن آموز را تربیت کرده است.

وی ادامه داد: فارس در قله است و مسئولین باید تلاش کنند که نام استان فارس را به عنوان قطب قرآنی کشور ثبت کنند.

عضو هیئت مدیره تشکل قرآن کشور با بیان اینکه باید حفظ و قرائت قرآن کریم را در کشور توسعه داد، گفت: این کار را طی چندین سال گذشته ما در شهرستان استهبان آغاز کرده ایم و امیدوارم که در دیگر نقاط کشور نیز این همت وجود داشته باشد./س

برچسب ها: جشنواره ، قرآن ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.