سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی؛

تهران در صدر جدول خرید تجهیزات آزمایشگاهی

تهران با 177 میلیارد ریال بیشترین حجم خرید را در بین استان های تهران از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی داشته است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران  خیام نکویی، معاون فناوری و نو آوری معاونت علمی و فناوری گفت: مراکز آموزش و پژوهش مستقردر استان تهران با خرید 177 میلیارد ریال بیشترین میزان خرید را از نمایشگاه  تجهیزات و مواد ازمایشگاهی ساخت ایران داشته است.
 
 وی عنوان کرد:  با توجه به قرارداد های  منعقه شده با خریداران اولین نمایشگاه  تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران،  دانشگاهها و مراکز پژوهش استان تهران با خرید 177 میلیارد ریال  بیشترین حجم  خرید را در بین استان های کشور داشته است.
 
به گفته وی:  بعد از استان تهران ، خراسان رضوی، خوزستان با 19 میلیارد ریال ،‌آذربایجان  شرقی با 15 میلیارد ریال، کرمان با 12 میلیارد ریال و مازندران ، اصفهان، سیستاو بلوچستان هر کدام ده میلیارد ریال استان های بعدی هستند تا بیشترین  خرید را از این نمایشگاه  داشته اند.
 
دکتر  خیام نکویی در ادامه افزود: برای کلیه فروشندگان  قرار داد تنظیم و ارسال شده است لیکن تاکنون 45  قرار داد با حجم 170 میلیارد ریال منعقد شده است و باقیمانده شرکت های سازنده نیز باید هر چه سریعتر قرار داد های خود را امضا و تحویل دهند.
 
 وی اظهار امیدواری  کرد که علی رغم تاخیر های به وجود آمده تاکنون ،از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در خواست می شود هر چه سریعتر  تجهیزات آماده را تحویل  تا در آغاز سال  تحصیلی جدید،  آزمایشگاه های دانشگاه ها بتوانند به دستگاه های جدید مجهز شوند.
 
وی خاطر نشان کرد:  که در زمان برگزاری نمایشگاه 1230  میلیارد ریال تقاضا ثبت شده  بود که در پی مکاتبه با کلیه خریداران، در نهایت 149 قرارداد با مبلغی بیش از 400 میلیارد ریال تایید و منعقد گردید که میزان 200 میلیارد ریال  از این مبلغ را معاونتد علمی و فناوری ریاست جمهوری  مورد حمایت قرار داده است./ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.