سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سازمان خصوصي‌سازي:

ارزش سهام عدالت پس از ورود به بورس مشخص خواهد شد

رئيس سازمان خصوصي‌سازي با تشريح وضعيت افراد تازه متولد شده براي دريافت سهام عدالت، گفت كه در اين ميان افرادي هم از دنيا رفته‌اند و بايد اطلاعات آنان نيز مشخص شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، محمد رحيم احمد‌وند رئيس سازمان خصوصي‌سازي درباره آخرين اقدامات انجام شده درباره جلسات هيئت واگذاري گفت: اين جلسات پيش از اين روزهاي شنبه برگزار مي‌شد كه در اين خصوص پس از هماهنگي با وزير اقتصاد اين جلسات مجددا برگزار خواهد شد.
 
وي ادامه داد: هماهنگي‌ لازم و گزارش كار مربوط به اقدامات انجام شده درباره سهام عدالت به وزير امور اقتصاد و دارايي ارائه شده و پس از نهايي شدن نظرات، سازوكار معاملات آن به طور رسمي اعلام خواهد شد.
 
احمد‌وند همچنين درباره تكليف سهام عدالت افراد تازه متولد شده بعد از توزيع سهام عدالت نيز گفت: فعلا بنايي براي ارائه سهام عدالت به افراد جديد و تازه متولد شده نداريم و بايد اطلاعات افرادي كه تاكنون سهام عدالت دريافت كرده‌اند، به روز شود.
 
وي افزود: در اين ميان امكان دارد افرادي هم از دنيا رفته باشند كه اطلاعات اين دسته از افراد نيز در حال به روز رساني است.
 
رئيس سازمان خصوصي‌سازي درباره ساز و كار اجرايي واگذاري سهام عدالت به طور مستقيم به مردم گفته بود، در اين باره فرهنگ‌سازي‌هاي لازم و بستر سازي‌ براي معرفي اين سهام به مردم انجام خواهد شد.
 
وي همچنين تأكيد كرد: ارزش سهام عدالت پس از ورود به بورس مشخص خواهد شد، بنابراين مردم نبايد اين سهام را خريد و فروش كنند.
 
احمد‌وند ارزش سهام عدالت را بالاتر از اين ارقام دانست و تأكيد كرده بود كه مردم نبايد در روند معاملات اين سهام عجله كرده و يا آن را بفروشند.
 
وي همچنين در توصيه‌اي به مردم تصريح كرد: اين سهام به عنوان دارايي با ارزش در اختيار مردم قرار گرفته و نبايد در فروش آن عجله شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارزش ، سهام عدالت ، بورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.