سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاف پليس انگليس و بازداشت اشتباهی پسر ملکه !

ماموران پليس در کاخ باکينهام پسر ملکه را به جاي فرد ناشناسي که بي اجازه وارد کاخ شده است، دستگير کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني اي بي سي نيوز ؛  به دنبال ورود دو فرد ناشناس به محدوده کاخ باکينگهام، تدابير امنيتي در اين کاخ افزايش يافت. اما در حاشيه اين اقدامات امنيتي، اتفاق ديگري نيز رخ داد که بسيار خبرساز شد. ماموران امنيتي که گمان مي کردند با يک سارق مواجه شده اند، از او خواستند دستانش را بالا بگيرد. اين فرد شاهزاده اندرو پسر ملکه انگليس بود که ماموران امنيتي او را نشناختند. دو مامورپليس در کاخ باکينگهام چهارشنبه شب او را در حين قدم زدن در باغ متوقف کردند و از او خواستند خود را معرفي کند.

پليس انگليس که به شدت از اين اتفاق آشفته شده است، اعلام کرد نيروهايش در اين برخورد از اسلحه هاي خود استفاده نکرده اند اما رسما از اين حادثه عذرخواهي کرد.

تشديد اين تدابير امنيتي پس از آن صورت گرفت که دوشنبه شب دو مهاجم به محلي نزديک شدند که جواهرات سلطنتي در آن نگهداري مي شود. پليس اين فرد مهاجم و همدست او را بازداشت کرد. اين جدي ترين نقض حريم امنيتي کاخ باکينگهام در نزديک به سي سال گذشته است. در سال هزار و نهصد و هشتاد و دو، يک مرد از حصار کاخ عبور کرد و وارد اتاق خواب ملکه شد. او ده دقيقه با ملکه صحبت مي کرد تا اينکه نيروهاي امنيتي فرارسيدند.

پسر ملکه انگليس عذرخواهي ماموران پليس را پذيرفت و ابراز اميدواري کرد نيروهاي امنيتي بي خطرتري در اين کاخ حضور داشته باشند. 
برچسب ها: اشتباه ، ملکه ، حریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.