سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوي سرلشکر "فيروزآبادي" صورت گرفت

تقدير از تلاش‌های فریدون عباسی در پدافند غيرعامل

رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور با اهداي لوح تقدير از زحمات و تلاش‌های فریدون عباسی در حوزه پدافند غیرعامل کشور تقدیر کرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور طی لوحی که در مراسم افتتاح قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل در محل این سازمان اهداء شد، از زحمات و تلاش‌های فریدون عباسی در حوزه پدافند غیرعامل کشور تقدیر بعمل آورد.

متن لوح تقديري به شرح زير است:

برادر ارجمند ؛ جناب آقای دکتر فریدون عباسی

سلام علیکم؛

با صلوات برمحمد (ص) و آل محمد(ص) و با احترام ؛

اکنون که دوران مسئولیت خطیر و خدمت صادقانه و عاشقانه جنابعالی در سازمان انرژی اتمی به اتمام رسیده است ، بر خود فرض دانسته از تعامل ، همکاری ، حسن خدمت ارزشمندتان در اجرای مأموریت های کمیته دائمی و سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیر و تشکر بعمل آورده و به مصداق فرمایشات گهربار رسول اکرم (ص) (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) آرزوی موفقیت و تداوم خدمت در عرصه های جدید را مسئلت می‌نمایم.

قطعاٌ تجربیات بدست آمده و محقق یافته در عرصه‌های صنعت دفاعی ، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه پدافند غیر عامل حاصل تلاش‌های بی وقفه شما و جمیع همکارانتان بوده لذا از خداوند منان توفیق روز افزون شما در سنگری جدید و در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در محل توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرماندهی معزّز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را برایتان آرزومندم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.