سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید فعالان انگلیسی بر مبارزه با نژادپرستي و اسلام ستيزي

فعالان انگليسي تاکيد کردند بايد با جريانهاي مبلغ نژادپرستي و اسلام ستيزي در انگليس برخورد شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ مردم انگليس روز گذشته در شهر لندن تظاهرات کردند. اين تظاهرات در تقابل با تظاهرات گروه راستگراي افراطي موسوم به ليگ دفاع از انگليس بود. 

تظاهرات روز گذشته گروه افراطي مذکور در بزرگترين محله مسلمان نشينان لندن بود. تجمع اين گروه در پارک اکتاب علي پايان يافت. اين پارک بسيار جنجالي است زيرا اکتاب علي يک انگليسي بنگلادشي تبار بود که اراذل نژادپرست در سال1948 کشتند. در داخل پارک ، انگليسي هاي ضدفاشيسم و نژادپرستي تظاهرات کردند. 

جان بيگز فعال انگليسي در اين خصوص گفت:« گروه ليگ دفاع از انگليس در تلاش است با اقداماتي که انجام مي دهد فضاي نفرت را در کشور گسترش بدهد. ما در مقابل اين تلاشها مقاومت مي کنيم. ما مي خواهيم به مبارزه خود ادامه بدهيم. ما برنده خواهيم شد.»

شاينول خان فعال مسلمان انگليسي در اين خصوص گفت:« مسلمانان انگليس تعامل بسيار زيادي با غيرمسلمانان دارند . مراکز اسلامي لندن در اين حوزه بسيار فعال هستند.»

لوفتور رحمان ديگر فعال انگليسي گفت:« مسلمانان و مسيحيان و يهوديان در اين محله در صلح و آرامش زندگي مي کنند و هيچ مشکلي ندارند. بايد ليگ دفاع از انگليس جنگ و تبليغات خودش را به جاي ديگري ببرد.»
برچسب ها: اسلام ، فعال ، مبارزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.