سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

برگزاری مانور مبارزه با آلودگی نفتی در بندر امیرآباد

با هدف آمادگی شرکت‌های ساحلی خزر برای مقابله با آلودگی‌های نفتی، مانور مبارزه با آلودگی نفتی در بندر امیرآباد بهشهر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،مانور مشترک مقابله با آلودگی دریایی با اهداف مشخص و با همکاری ارگان‌های محلی در حوضچه داخلی بندرامیرآباد صبح امروز برگزار شد.

یونسی معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر‌آباد گفت: این مانور با هدف آزمون طرح محلی آمادگی،مقابله و همکاری در برابرآلودگی دریایی،ارزیابی هماهنگی و همکاری نیروهای درگیر در عملیات، فراگیری روش‌های کنترل بحران در زمان وقوع حوادث دریایی، ارتقای سطح مهارت تیمی گروه‌های درگیر در این عملیات، استفاده بهینه از همه توانایی‌ها و امکانات محلی برای کنترل سوانح دریایی برگزار می شود

مسئول مقابله با آلودگی نفتی بندر امیرآباد تصریح کرد:هدف فرضی،لایروبی خزر بود که موقع سوخت‌گیری، لوله انتقال نفت از تانکر به لایروب پاره شد، حدود یک‌هزار لیتر گازوئیل به حوضچه نفتی نشت کرد و لایروب خزر دچار حریق شد.

محمدباقر چگینی افزود:طی 1.5 تا دو ساعت عملیات مهار آتش و جمع‌آوری گازوئیل از حوضچه نفتی با موفقیت انجام شد.

مسئول مقابله با آلودگی نفتی بندر امیرآباد در پایان یاداور شد:تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در تمای بنادر کشور، کامل و به‌روز است./س

برچسب ها: مانور ، آلودگی ، خزر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.