سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات هندبال بانوان نوجوان آسيا؛

کوزه گري‌:باخت ملي پوشان مقابل ژاپن و چين قابل پيش‌بيني بود/ اميدوارم رتبه چهارم براي ايران باشد

رئيس فدراسيون هندبال گفت: بازيکنان ملي پوش کشورمان 2 بازي مقابل ژاپن و چين را باختند و اين قابل پيش‌بيني بود.

جلال کوزه‌گري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: رقابتهاي هندبال بانوان نوجوان آسيا هم اکنون در تايلند  در حال برگزاري است و تيم ملي کشورمان در 2 بازي اول مقابل ژاپن و چين نتيجه را واگذار کرده است و اين قابل پيش‌بيني بود.

رئيس فدراسيون هندبال تصريح  کرد: در بازي روز گذشته ملي پوشان مقابل تيم ملي چين قرار گرفتند که در پايان 27 بر 38 نتيجه را واگذار کرد.

کوزه‌گري در ادامه گفت: در بازي نخست تيم ملي هندبال بانوان نوجوان کشورمان که روز شنبه 16 شهريور برگزار شد ملي پوشان کشورمان 15 بر 47 مقابل تيم ژپن شکست خوردند.

وي اشاره کرد: تيم‌هاي ژاپن و چين و کره جنوبي از تيم‌هاي خوب و قدرتمند آسيا هستند.

کوزه‌گري تاکيد کرد: تيم ملي هندبال ايران امروز و فردا را استراحت خواهد کرد و روزه چهارشنبه 20 شهريور به مصاف ازبسکتان خواهد رفت و اميدواريم مقابل اين تيم با يک بازي هوشيارانه نتيجه را به نفع خود به پايان ببريم و نخستين پيروزي را بدست آمديم.

وي افزود: اين 2 اعزام ملي پوشان نوجوان بانوان کشورمان به مسابقات آسيائي است در نخستين اعزام از ميان پنج تيم چهارم شد و اميدوارم در اين رقابتها سال جاري بتوانيم در جايگاه چهارم بايستيم.


کوزه گري اضافه کرد: حضور در رقابتهاي آسيا باعث مي‌شود که بازيکنان محک بخورند وتوانايي و قدرت آنها سنجيده شود و از تجربيان تيم‌هاي مطرح استفاده کنند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: بانوان کشورمان نيز با حضور در رقابتهاي بين‌المللي مي‌توانند همانند آقايان افتخار کسب کنند./مح

برچسب ها: هندبال ، توپ ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.