سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه وقت امروز"دوشنبه 18 شهریورماه 92"؛

هفته ای "بارانی" برای برخی مناطق کشور /آسمان "تهران" صاف است

از امروز تا روزهای پایانی هفته در ارتفاعات جنوب شرق و دامنه های جنوبی زاگرس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده گاهی با رعدو برق پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز"دوشنبه 18 شهریورماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی  هواشناسی امروز در برخی نقاط سواحل دریای خزر بویژه گیلان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، فردا و روز چهارشنبه در گیلان و تا حدودی مازندران بارش باران شدید خواهد شد و از این رو فردا آبگرفتگی معابر عمومی در استان گیلان رخ می دهد.

شایان ذکر است، روز پنجشنبه بتدریج بارش در سواحل غربی دریای خزر کم شده و بر شدت بارش در سواحل شرقی دریای خزر افزوده خواهد شد وهمچنین دراین مدت بویژه فردا تا روز پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.


این گزارش حاکیست، فردا و روز چهارشنبه در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز و استان خراسان شمالی نیز افزایش ابر و رگبار و رعدو برق پراکنده رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، از امروز تا روزهای پایانی هفته در ارتفاعات جنوب شرق و دامنه های جنوبی زاگرس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده گاهی با رعدو برق پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز،صاف، گاهی وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر در ارتفاعات و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 35 درجه ودر کمینه دما به 23 درجه خواهد رسید.
انتهاي پيام/

برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.