سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت کمبود فضای فیزیکی دارد

رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اینکه روزانه 30 نفر به پایگاه انتقال خون مراجعه می‌کنند، این پایگاه با کمبود فضای فیزیکی مواجه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی بهزادی پیش‌از‌ظهر امروز در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از پایگاه انتقال خون این شهرستان اظهار داشت: این پایگاه پلاکت و پلاسمای کل منطقه جنوب کرمان را پوشش می‌دهد و خون شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه با توجه به مصرف زیاد پلاکت نیازمند این فرآورده خونی در شهرستان هستیم، افزود: با توجه به اینکه روزانه 30 نفر به پایگاه انتقال خون مراجعه می‌کنند، این پایگاه با کمبود فضای فیزیکی مواجه است.

بهزادی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما باید اهدای خون شهرستان‌های مجاور را نیز پوشش دهیم، باید شهرستان عنبرآباد همکاری لازم را در راستای ایجاد پایگاه انتقال خون انجام دهد.

وی تعداد کارکنان این پایگاه را 10 نفر دانست و ابراز داشت: تنها نهادی که هیچ‌گونه تسهیلاتی برای کارکنان خود دریافت نکرده است، این پایگاه است که توجه ویِژه مسئولان را می‌طلبد.

بهزادی با تأکید بر آموزش کارکنان بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها در زمینه فعالیت‌های انتقال خون عنوان کرد: با توجه به اینکه پایگاه انتقال خون یک مؤسسه عام‌المنفعه است و میزان بودجه آن بسیار محدود است، باید مساعدت لازم توسط دولت صورت گیرد.
برچسب ها: کرمان ، انتقال خون ، جیرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.