سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی آثار ارزشمندی درباره ولایت فقیه به یادگار گذاشته است

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در مسئله ولایت فقیه کتاب‌های مختلف و مقالات متعدد به رشته تحریر درآورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله رضا استادی شب گذشته در مراسم بزرگداشت آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی که در مسجد اعظم قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به اینکه در کنار حضور در این مراسم باید به فکر این باشیم که روزی چنین مراسمی برای ما نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: از هم‌اکنون باید به فکر چنین روزی بود و در این زمینه آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی می‌تواند الگویی برای ما باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب زندگی ایشان را در چند جمله به زیبایی توصیف کردند، اظهار کرد: ایشان آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی را عالم، مجاهد، متقی، مخلص، متین و هوشیار معرفی کردند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بعد علمی آیت‌الله طاهری خرم آبادی برای همه روشن است، تاکید کرد: ایشان در درس آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله حائری یزدی، آیت‌الله فرید اراکی، امام خمینی و آیت‌الله طباطبایی شرکت کرد و از لحاظ علمی به درجات والایی رسید.

وی متانت را ویژگی بارز دیگر آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی دانست و بیان کرد: ایشان در زندگی از افراط و تفریط به دور بود و بسیار آرام زندگی کرد.

آیت‌الله استادی اظهار داشت: آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی با وجود بیماری و مشکل جسمی با جدیت به درس و بحث خود ادامه می‌داد.

آیت‌الله استادی با تاکید بر اینکه آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی علاقه خاصی به اباعبدالله داشت، گفت: ایشان در ابعاد علمی و غیرعلمی الگویی کامل برای طلاب علوم دینی و مردم هستند./س

برچسب ها: قم ، آیت ، الله ، طاهری ، خرم ، آبادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.