سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با سرمايه گذاري در ايران صورت ميگيرد؛

افزايش رشد اقتصادي کرواسي

سرمايه گذاري کرواسي در صنعت توتون و تنباکوي ايران موجب افزايش رشد اقتصادي کرواسي مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ماتوزاتو ، مديرعامل شرکت تي دي آر (شرکت سرمايه گذار در صنعت دخانيات ايران) با بيان مطلب بالا در مراسم راه اندازي خط توليد مشترک سيگار ايران و کرواسي گفت: سرمايه گذاري کشور کرواسي در صنعت دخانيات ايران زمينه ساز افزايش رشد اقتصادي اين کشور خواهد بود.

وي افزود: ما بسيار خوشحاليم که توانستيم با همکاري و مساعدت ايرانيان اقدام به راه اندازي خط توليد مشترک سيگار ميان دو کشور کنيم.

وي ادامه داد راه اندازي اين کارخانه به معناي همکاري، مساعدت و تعامل مشترک و مثبت ايراني ها و کروات ها مي باشد که مي تواند در آينده اي نزديک بيش از پيش نيز افزايش يابد.

برپايه اين گزارش رئيس جمهور سابق کرواسي از جمله افراد حاضر براي افتتاح خط توليد مشترک سيگار ميان ايران و کرواسي بود که وي نيز با اظهار خرسندي از افتتاح چنين پروژه اي گفت: راه اندازي اين خط توليد پيام هاي بسيار مثبت و بزرگي انتشار مي دهد که يکي از اين پيام ها آن است که دو کشور و دو ملت مي توانند در راستاي منافع مشترک و با تلاش مضاعف تعداد پروژه هاي اين چنيني را در آينده افزايش دهند.

وي ادامه داد همچنين پيام ديگري که از راه اندازي اين خط توليد به دو ملت ايران و کروات داده مي شود اين است که براي اجراي چنين طرحهايي بايد يک تعامل قبلي و منسجم بين دولت هاي مرکزي ، محلي ونيز موسسات مرتبط وجود داشته باشد و هرچه بيشتر و بهتر  بايد زمينه اين تعاملات فراهم شود.

اين گزارش مي افزايد در همين ارتباط مبارکي مديرعامل شرکت دخان پارس با تاکيد بر جايگاه ويژه و ممتاز اقتصادي ايران در سطح جهان گفت: حضور رئيس جمهور سابق کرواسي که هم اکنون يکي از ديپلمات هاي بلند پايه اين کشور در اتحاديه اروپا مي باشد در مراسم راه اندازي خط توليد سيگار در ايران نشان از اهميت اقتصادي کشورمان در چشم جهانيان دارد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: توتون ، دخانیات ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.