سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگليس همچنان در تلاش براي متقاعد کردن متحدان احتمالي براي جنگ با سوريه است

به رغم مخالفت مجلس نمايندگان انگليس با حمله به سوريه، انگليس همچنان از متحدان نزديک به آمريکا براي متقاعد کردن ديگر کشورها به حمله باقي مانده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني يورونيوز، "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا،در آخرين  مرحله از تلاشهايش براي جلب حمايت اروپا از حمله به سوريه، پس از سفر به پاريس، به لندن رفت و قرار است امروز با ويليام هيگ همتاي انگليسي اش ديدار و گفتگو کند.

آمريکا براي حملات  هدفمند خود به سوريه به دنبال جلب راي نمايندگان کنگره است، در حالي که نمايندگان کنگره و مجلس نمايندگان امروز نهم اوت در اولين جلسه خود پس از پايان تابستاني شرکت مي کنند و به احتمال زياد روز چهارشنبه درباره حمله راي گيري خواهند کرد.

به گفته کارشناسان هنوز اکثر نمايندگان از جنگ حمايت نمي کنند.

"لورتا سانچز" نماينده پارلمان دموکرات گفت : مداخله نظامي به معناي ورود به فرايندي مهار نشدني است. به محض آنکه يکي از موشکهاي ما به آن کشور اصابت کند ، ما با آن کشور وارد جنگ  شده ايم. اين جنگي داخلي است.
 
اکثر آمريکاييها با جنگ با سوريه مخالف هستند  و هر روز راهپيمايي هايي عليه جنگ با سوريه برپا مي کنند در حالي که باراک اوباما هر روز به سخنراني هاي بيشتر براي تغيير موضع مخالفان روي مي آورد.قرار است  اوباما فردا در دفترش خطاب به مردم آمريکا نطقي مهم ايراد کند.

در حالي که مقامات آمريکا در داخل و خارج از کشور مي کوشند براي مداخله نظامي در سوريه مشروعيت کسب کنند، عده اي از مخالفان جنگ و حمله نظامي به سوريه در خيابانهاي واشنگتن تظاهرات کردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.