سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

ایجاد 6 رشته جدید در دانشگاه بیرجند

رئیس دانشگاه بیرجند از موافقت شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو در 6 رشته جدید دراین دانشگاه خبرداد .

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ این رشته ها شامل رشته کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی ، مهندسی آب ، دانش اجتماعی و جغرافیای سیاسی همچنین کارشناسی روزانه فلسفه و کلام اسلامی و کارشناسی هنر اسلامی است.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه هم اکنون بیش از 12 هزار دانشجو در دانشگاه بیرجند درحال تحصیل هستند افزود : با پذیرش دانشجویان جدید این رقم به بیش از 13 هزار دانشجو خواهد رسید .

میری گفت: در حال حاضر 130 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد که 750 دانشجو در این مقطع پذیرش شده اند همچنین 50 دانشجو نیز در مقطع دکتری در 23 کدرشته پذیرش خواهند شد.

میری با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از سه هزار دانشجوی جدید الورود در رشته های کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش می شود گفت : سال تحصیلی جدید دانشگاه از 23 شهریورماه آغاز می شود که دو هزار و 300 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 92-93 پذیرش خواهند شد.

رئیس دانشگاه بیرجند از اعطای خوابگاه به 100 درصد دانشجویان متقاضی دختر خبرداد و تصریح کرد: ظرفیت لازم فراهم شده تا دانشجویان در خوابگاههای ملکی و خودگردان اسکان داده شوند و اولویت در واگذاری خوابگاههای ملکی با دانشجویان دارای رتبه برتر علمی می باشد./س

برچسب ها: رشته ، جدید ، دانشگاه ، بیرجند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.