سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خريد قطعه زميني به عرض 30 سانت به قيمت 120 هزار دلار! + عکس

هافينگتون پست نوشت، در ايالت نيويورک آمريکا، قطعه زميني نواري شکل که تنها سي سانتيمتر عرض دارد، به قيمت 120 هزار دلار به سرمايه گذار منهتني فروخته شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري آلمان؛ يک سرمايه گذار منهتن نيويورک در اقدامي غير معمول، قطعه باريکه اي از زميني به عرض 30 سانتي متر را در منطقه مرفه نشين همپتونز، در نزديکي نيويورک به قيمت 120 هزار دلار خريداري کرده است.

به نوشته رسانه هاي محلي، هنگامي که مسوولان منطقه سوفولک ( Suffolk County ) در ايالت نيويورک، مالکيت اين قطعه باريکه منتهي به ساحل اقيانوس اطلس را از صاحب قبلي آن به دست آوردند، تصميم گرفتند آن را مجدداً به فروش برسانند و البته تنها قيمت 10 دلار را براي آن تعيين کردند. 
اما صاحبان متمول دو خانه که ملک آن ها در امتداد اين نوار باريک قرار دارد، جنگ مزايده اي را براي خريد آن آغاز کردند که در نتيجه قيمت آن به سرعت تا 120 هزار دلار افزايش يافت.

اين باريکه که 1885 متر طول دارد در حد فاصل ميان جاده و ساحل اقيانوس قرار دارد، اين مسير شني در بخش ناپيگ با 223 نفر سکنه در منطقه مرفه نشين همپتونز واقع شده است.

مدير املاک سوفلک مي گويد :نمي دانم خريدار اين مسير باريک و کم عرض چگونه قادر است حتي در آن راه برود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.