سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با اجرای طرح دوام؛

گردهمایی گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 19

جانشین شهردار ستاد مدیریت بحران منطقه 19 از گردهمایی گروه های دوام محلات 13 گانه این منطقه خبر داد.

محمد باقر علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:گردهمایی گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 19 به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان محلات در قابله با چگونگی درست مواجه شدن با حوادث ، بلایا و سوانح طبیعی در لحظه وقوع بحران و رخدادهای ناشی از آن، در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه 19 قرار گرفت.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در همین راستا ضمن تشکیل و ترمیم گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 19 جلسه توجیهی دوام روز دوشنبه 18 شهریور ماه سال 92 در محله شکوفه شمالی در حال برگزاری است.

علیزاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح شهروندان با گروه های دوام و دوره های آموزشی این گروه آشنا و در پایان این گردهمایی روز و ساعات برگزاری آموزش های گروه های دوام با آن ها تعامل می گردد.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری دوره های آموزشی 35 ساعت کمک های اولیه، 8 ساعت اطفای حریق، 2 ساعت آموزش روانشناسی در بحران، کارگاه یک روزه دید بحران، ده ساعت آموزش چادر زنی، 10 ساعت آموزش کار با تجهیزات امداد و نجات، برگزاری اردو آموزشی جستجو و نجات ، برگزاری مراسم تحلیف، ارائه سوگند نامه شهروندان در خصوص امدادرسانی خود، خانواده و هم محله ای خود در مرحله اول از اقدامات اجرایی این طرح است.

برچسب ها: شهردار ، دوام ، گردهمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.