سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینی زاده:

تراکتورسازی بدون حمایت کارخانه بدون تولید است

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنان با توجه به قرارگرفتن در رده سوم جدول از روحیه بسیار بالایی برخوردارند و بازی پنج شنبه مقابل تیم ملوان هستند.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص محرومان و مصدومان تیم تراکتورسازی مقابل تیم ملوان گفت: بازیکن محروم نداریم کریمیان هم مصدومیتش برطرف شده و مقابل ملوان بازی می کند. فخرالدینی هنوز مصدومیتش کاملا برطرف نشده و معلوم نیست که مقابل ملوان بازی کند.

وی در مورد کاهش فشار هواداران با توجه به قرار گرفتن در رده سوم جدول اظهار داشت: قطعا هواداران بازی و نتیجه خوب را خواهانند و ما هم باید خواسته های هواداران را برآورده کنیم.

وی ادامه داد: استراتژی باشگاه تراکتورسازی ایجاد اوقات فراغت همراه با برد برای هواداران است که این مسئله نشاط را برای مردم و هواداران به وجود می آورد.

اگر ما خواسته های طرفداران را برآورده نکنیم مانند کارخانه ای هستیم که تولیدی ندارد اما اگر این خواسته ها را برآورده کنیم هواداران ما را همراهی می کنند و فشار نسبت به تیم کمتر می شود.

وی در خصوص بازیکنان خارجی جدید تیم تراکتورسازی گفت: بازیکنان خارجی هنوز به تیم ملحق نشده اند اواخر هفته دیگر قرار است برای بردن تست به باشگاه مراجعه کنند.

وی در پایان در مورد وضعیت علی کریمی خاطرنشان کرد: کریمی وضعیت خوبی دارد و مصدوم هم نیست و تمامی کادر از کریمی راضی هستند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
amin
۰۹:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
ما هواداران میاندوابی از همین حالا منتظرروز بازی با ملوان هستیم . من خودم با دوستان همشهری و فامیلهای تبریزی میام تا به همه نشون بدیم هواداری یعنی چی!. ایشاله که تراکتور میبره و شادمان و آوازخوان برمیگردیم. اما اگر هم خدای نکرده ببازه باز عیب نداره . عشق ما تراختوره والسلام.
یاشاسین آذربایجان... یاشاسین تراختور