سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف مرگبار حین حمام آفتاب

به گزارش پلیس مادر کودک 8 ماهه به همراه فرزند خود در پارک سان فرانسیسکو حین حمام آفتاب گرفتن بر اثر برخورد خودروی سواری خارج از کنترل شده کشته شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس: کریستی اسوین میر مدیر مدرسه ابتدایی در سانفرانسیسکو در پارک ملی این شهر به همراه دختر 8 ماهه خود حین حمام آفتاب گرفتن مورد اصابت خودرو قرار گرفت و برای همیشه از دیدن دختر خود محروم شد.
 
به گزارش این خبرگزاری راننده بی احتیاطی که قصد پارک وسیله نقلیه خود را داشت که با سرعت بالا بعد از انتخاب و وارد شدن به فضای جای خارج و در فاصله چند قدمی کریستی جایی که بعد از یک پیاده روی با یک نیم متری و فضای گلکاری شده در اطراف پارک ، درست پشت فضای سبز کریستی به همراه فرزندش نشسته بود برخورد کرد.
 
توماس برنوسکی 57 ساله با عجله و سرعت بالا وارد جای پارک شد و پس از گذشتن از پیاده رو فضای سبز درست جایی که کریستی نشسته بود پس از برخورد جلوی ماشین به پشت کریستی برخورد و منجر به مرگ شد.
 
خانم کریستیاسوین میر با مدرک دکتری جامعه شناسی از دانشگاه ویرجینیا به همراه همسرش مدیر و معاون مدرسه ابتدایی بودند.
 
راننده پس از دستگیر شدن عمل نکردن به موقع ترمز وسیله نقلیه خود را دخیل در خارج از کنترل شدن آن می داند و در مقابل همسر کریستی اظهار تاسف کرد.


برچسب ها: حمام ، آفتاب ، فرزند ، پارک ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.