سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حكمی از سوی علیرضا قزوه صورت گرفت؛

انتخاب رضا اسماعیلی به عنوان دبیر كنگره بزرگداشت "طاهره صفارزاده"

طی حكمی از سوی علیرضا قزوه مدیر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری، رضا اسماعیلی از شاعران برجسته كشور را به سمت دبیر "كنگره بزرگداشت طاهره صفارزاده" انتخاب كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ علیرضا قزوه طی حكمی رضا اسماعیلی از شاعران سرشناس، متعهد و انقلابی را به سمت دبیر كنگره بزرگداشت طاهره صفارزاده انتخاب كرد. 

در این حكم علیرضا قزوه مدیر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری آورده است: یكی از شاعران ارزشمند انقلاب اسلامی كه نقشی برجسته درمعماری شعر اندیشمند انقلاب داشت و همه آثار و اشعار و ترجمه های ایشان در خدمت فرهنگ اسلامی و انقلابی قرار دارد خانم دكتر طاهره صفارزاده است. به پاس زحمات این بانوی گرانقدر، مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری برآن است تا امسال در سالگرد كوچ این شاعر، هنرمند و اندیشمند فقید كنگره بزرگداشت ایشان را با شكوه خاصی برگزار كند.

علیرضا قزوه در بخش دیگری از این حكم آورده است: جمع آوری مقالات، پایان نامه ها و اشعاری كه درمورد این شخصیت بزرگ سروده شده است می تواند موضوع یك داوری و مسابقه سالم باشد . علاوه بر این اهدای جایزه ادبی طاهره صفارزاده هر سال به یك شاعر زن می تواند به ارتقای ادبی شعر متعهد در نزد زنان ایرانی و دیگر فارسی زبانان بیانجامد. بدین لحاظ برای اجرای هر چه بهتراین مهم ، جنابعالی را كه از شاعران سرشناس و متعهد این مرز و بوم و ازشاگردان آن بانوی بزرگ هستید به سمت دبیری این كنگره انتخاب می كنم . امید است با اتكا به خداوند متعال و مدد گرفتن ازخرد جمعی و استفاده از داوران منصف ، زمینه برگزاری این برنامه مهم فرهنگی را فراهم آورید ./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.