سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

خون شهدا سبب ایجاد توسعه کشور شده است

استاندار آذربایجان غربی گفت: خون پاک شهدا و پایداری مردم ایران باعث ایجاد امنیت و توسعه کشور شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، وحید جلال‌زاده در جلسه شورای اداری خوی که با حضور مسئولان ادارات خوی و در سالن جلسات فرمانداری خوی برگزار شد، با تبریک هفته دولت گفت: ساده‌زیستی شهید رجایی همیشه برای خود وی چشم‌اندازی برای عدم غرور و خودبزرگ‌بینی‌اش بود که باید الگوی همه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: امام راحل بعد از شهادت رجایی فرمود که عقل شهید رجایی از عملش بیشتر و بزرگتر بود و این نشان از درایت شهید رجایی و مورد قبول وی در محضر حضرت امام بود.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم توجه به الگودهی به جوانان امروز توسط مسئولان امر و خانواده‌ها تأکید کرد و افزود: جوان امروز در این دنیای متلاطم و پرحادثه و در برابر هجوم دستگاه‌های تبلیغی دنیای غرب نیازمند الگو است که باید زندگی و افکار امثال شهید رجایی را برای آنها الگودهی کرد.

جلال‌زاده با گرامیداشت یاد اولین شهید فرماندار، شهید کوچری و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ادامه داد: خون پاک شهدا و پایداری مردم ایران باعث ایجاد امنیت و توسعه کشور با هدایت‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری در طول 34 سال عمر انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: برخلاف نظام‌های غربی که فقط به بعد مادی زندگی توجه دارند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو بعد مادی و معنوی را مورد توجه مردم شریف ایران اسلامی قرار داده است.

وی، غایت تمدن‌های غربی را انسان محوری صرف و دوری از خدا و معاد عنوان کرد و افزود: توجه و غایت اصلی فلسفه در ادیان ابراهیمی و مخصوصاً دین مبین اسلام ، خدامحوری و دین مداری و توجه به نوع سبک زندگی است.

جلال‌زاده با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در استان و شهرستان خوی، گفت: دولت خدمت گذار کارهای فراوانی در طول هشت سال برای مردم شریف شهرستان خوی انجام داده است و شهرستان خوی، شهرستان نمونه استان است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.