سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس تجهيزات پزشكي:

كاهش قيمت تجهيزات پزشكي در آينده‌اي نزديك/ كاهش 50 درصدي كالاهاي قلبي

رئيس تجهيزات پزشكي گفت: با توجه به افزايش ميزان نرخ ارز اما كماكان قيمت اين تجهيزات ثابت مانده است.

دكتر حسين كيوان، مدير كل تجهيزات پزشكي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، از كاهش قيمت تجهيزات پزشكي در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت: در بعضي از حوزه‌ها مانند كالاهاي قلبي و استنت‌هاي قلبي تا 50 درصد كاهش قيمت داشته‌ايم.

وي با بيان اينكه با توجه به 2 برابر شدن نرخ ارز اما كماكان قيمت اين تجهيزات ثابت مانده است، گفت: اگر قرار بود كه اين تجهيزات با نرخ ارز مبادله‌اي قيمت‌گذاري شوند، ميزان قيمت اين تجهيزات به 4 تا 5 ميليون تومان مي‌شد اما در حال حاضر اين قيمت به 2 ميليون و 300 هزار تومان رسيده است و اين  قيمت براساس اسنادي است كه ارائه مي‌شود و نيز عوارض پرداختي مشخص مي‌شود.

وي در ادامه افزود: قيمت اكثر تجهيزات به دليل سياستي كه پيش گرفته شده است كاهش يافته است اما در حال حاضر در حوزه‌ي قلبي كار خود را به اتمام رسانده‌ايم و قيمت‌ها ثابت شده است.

وي اظهار داشت: در آينده‌اي نزديك قيمت استنت‌هاي قلبي بين 2 تا 2 ميليون و 500 هزار تومان خواهد بود كه اين كالا بسيار پرمصرف است.

وي در پايان افزود: در آينده قيمت‌ها بدون اينكه كيفيت كالاها نقش يابد شيب نزولي خواهد داشت و انجام اين كار با موافقت مقامات ذيربط انجام مي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تجهیزات ، پزشکی ، استنت ، ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
حسین تهرانی
۱۰:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
انشاء ا...... تا انقلاب مهدی همه چیز ارزان می شود